Service

Als uw kassasysteem eenmaal is aangeschaft en geïnstalleerd houdt bij ons het contact niet op. Wij gaan voor een lange zakelijke relatie met u!

Allereerst bieden wij u trainingen aan om de kassa en alle bijkomende functies te leren. Alle kassa oplossingen van Weka zijn eenvoudig te bedienen maar wij wijzen u graag op weg.

De ontwikkelingen staan niet stil en er komen steeds meer opties en mogelijkheden voor uw kassa op de markt. Daarom blijven wij graag met u meedenken hoe we uw kassa kunnen optimaliseren waardoor u blijvend efficiënter werkt. Dit zorgt voor een betere bedrijfsvoering waardoor u meer uit uw onderneming haalt.

Ook wanneer u voor problemen komt te staan zijn wij er voor u. Wij hebben een eigen technische dienst die 7 dagen per week beschikbaar is. Wij bieden u ondersteuning via onze telefonische helpdesk of op locatie door heel Limburg. Ook in de avonden en weekenden!

Wanneer u een storing of probleem heeft, kunnen wij met u mee te kijken op uw kassaterminal. Wij gebruiken hiervoor het programma teamviewer. Zo bieden wij u de beste ondersteuning op afstand.
U kunt teamviewer hier downloaden.

“Wij geven u graag een passend advies.”